Activitat adreçada al PDI de la UdG. Inclosa en el Pla Marc de Formació del Personal Docent i Investigador.

Aquest curs s’ha organizat des de Recursos Humans adreçat prioritàriament a membres del PAS. S’ofereixen també algunes places per a PDI interessat.

A càrrec de: Playbrand, Parc Tecnològic de la UdG, Centre d’Empreses (Giroemprèn)

Presentació: Activitat destinada a persones que hagin de treballar per captar l’interès d’usuaris en els serveis que ofereixen.

Objectius:

• Dissenyar estratègies personalitzades per tal d’optimitzar els recursos disponibles per potenciar els serveis que ofereix la Universitat
  • Segmentar els diferents públics als quals ens adrecem
  • Detectar oportunitats per arribar a nous usuaris
  • Orientar la publicitat institucional cap a les necessitats, interessos i preferències dels públics potencials.
  • Aconseguir un millor posicionament de la marca UdG.

1. Introducció al màrqueting digital. Diferències amb la publicitat tradicional
2. Una visió del moment actual: canvi de paradigma
3. Nous conceptes relacionats amb el màrqueting digital
4. Estratègies de màrqueting digital SEO i SEM
5. Tipologies de màrqueting digital
6. Aplicació a les xarxes socials: eines i canals de difusió
7. Optimització de conversió: analítiques per mesures l’èxit de les campanyes
8. Elaboració d’un pla de màrqueting

Calendari i horari: 13 i 15 de maig de 2020 de 8 a 10h

Lloc: Aquest curs es realitzarà de forma virtual. Es donaran indicacions precises a les persones inscrites per a l’accés al curs.

Organitza: Servei de Recursos Humans amb la col·laboració de l’Institut de Ciènces de l’Educació Josep Pallach

Més informació i matrícula