“Sovint ens centrem en el professor, l’investigador, la institució i acabem deixant una mica fora de l’equació a l’estudiant. És molt important incorporar-lo i pensar quins perfils d’estudiants tenim en el moment actual.”

Per mi la feina de ser professor és, cada cop més, ser distribuidor de coneixement i teixir xarxes, i això no vol dir jerarquies on tu decideixes, sinó fer d’àgora, un espai on ensenyem moltes realitats”

En aquesta tercera conversa de l’espai ICEberg UdG, Ismael Peña-López, i Quim Brugué, reflexionen sobre els nous rols que estudiants i també professorat han d’assumir en la universitat actual.

Ismael Peña-López és doctor en Societat de la Informació i el Coneixement i actual Director General de Participació Ciutadana i Processos Electorals a la Generalitat de Catalunya, i Quim Brugué és catedràtic de Ciència Política i de l’Administració de la Universitat de Girona.

Veieu la Primera conversa

Veieu la Segona conversa