by ICEbergUdG | 06/11/2018 | 0 comments

El jurat de la primera edició del Premi d’Innovació docent ICEberg UdG, tal com consta en l’acta de la reunió mantinguda el 19 de desembre de 2018 a la seu de l’ICE, ha considerat per unanimitat que el projecte guanyador d’aquesta edició és “Nous materials per a l’elaboració dels Treballs Finals de Grau i de Màster”, presentat per Albert Ruda, Gemma Ubasart, Jordi Bonet, Ignacio González, Albert Navarro, Andreu Pulido i Roser Benavides.

El jurat n’ha destacat “el gran impacte que beneficia a tota la Facultat de Dret, perquè desenvolupa una metodologia amb la finalitat que l’alumnat elabori treballs finals de grau i de màster, perquè involucra diferents instàncies: la Facultat de Dret, el Servei de Biblioteca, el Servei de Llengües Modernes i l’alumnat i perquè és un projecte transferible a altres contextos.”

El lliurament tindrà lloc en una sessió oberta que se celebrarà durant el curs 2018-19 i que s’anunciarà properament.