16 i 17 d’octubre de 2020

El proper mes d’octubre està previst que se celebrin les VI Jornades TIC i Educació , centrades en la gamificaciófent ús de les tecnologies.

Estan organitzades per l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach, la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona, el Departament d’Educació i l’Escola Joan Bruguera de Girona.

Hi estem treballant amb convenciment i, tot i la incertesa del moment, t’animem a participar-hi.

Modalitats de participació:

• Comunicacions. Enguany, aquestes experiència es presentaran amb un nou format, amb vídeo.
  • Fira de mostres. És una manera propera d’explicar allò que es fa a les aules i que, fins i tot, permet la participació de l’alumnat que ha realitzat l’activitat. Es mantenen els dos formats diferenciats:
    • mostra d’experiències
    • pòster.

El termini de presentació i acceptació de totes les formes de participació és:

• Termini de presentació: 30 de juny de 2020
  • Notificació d’acceptació: abans del 15 de juliol de 2020 (l’acceptació de l’experiència dona dret a una inscripció gratuïta a les Jornades)

El període d’inscripcions com a assistents a les VI Jornades TIC i Educació està previst que s’obri al mes de juliol  de 2020.