Des de l’ICE estem treballant per organitzar properament altres activitats de formació i actualització docent:

1. Sobre docència universitària i innovació docent:
    • Nou ICEberg Day d’enguany (juny’19)
  2. Sobre metodologies docents actives
    • Jornada sobre experiències de classe inversa a la UdG (maig’19)
    • Taller sobre com dur a l’aula noves maneres d’avaluar (juny’19)
  3. Sobre recursos i eines TIC
    • Sessions de formació sobre Moodle a demanda de centres, departaments i equips de professorat
  4. Cursos per a la millora de la llengua anglesa en la docència, en col·laboració amb el Servei de Llengües Modernes
  5. Activitats sobre salut laboral en col·laboració amb el Servei d’Esports
  6. Activitats sobre seguretat laboral en col·laboració amb l’Oficina de Salut Laboral

Aquestes activitats formen part del Pla anual d’actuacions 2018-19 de l’àmbit universitari de l’ICE J. Pallach.

A més d’aquestes activitats, el Pla inclou actuacions de suport a la innovació docent, com la promoció i coordinació de Xarxes d’Innovació Docent i Grups d’Innovació Docent, l’organització d’esdeveniments sobre docència com el Simposi Internacional CIDUI, el Congrés Internacional CIDUI, la participació en espais interuniversitaris com el Programa Margalida Comas, impulsat per la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, i la Xarxa d’Universitats RED-U.