Activitat adreçada al PDI de la UdG i inclosa en el Pla Marc de Formació del Personal Docent i Investigador

La irrupció de la intel·ligència artificial (IA) està suposant un fort impacte en l’educació i en la universitat en particular.
La IA pot ser utilitzada per millorar l’eficiència i l’eficàcia de molts aspectes de la vida universitària, la docència, la recerca, la gestió administrativa, la planificació dels recursos i la presa de decisions. També, pot oferir un gran potencial per millorar l’aprenentatge a la universitat i proporcionar a l’estudiantat una experiència més personalitzada i eficaç.

Tot i això, també planteja desafiaments i recels, com la preocupació per la privacitat i la seguretat de les dades, el qüestionament dels processos d’ensenyament i aprenentatge actuals així com del paper del professorat en la docència i en el suport a l’estudiantat.
En aquest espai, volem portar a debat aquestes qüestions i començar a trobar respostes a preguntes com:  com podem utilitzar la IA per millorar la qualitat de l’aprenentatge dels nostres estudiants?  Com abordar les preocupacions ètiques sobre l’ús de la IA en l’educació? Quins aspectes o necessitats educatives podem abordar amb la IA? Com podem integrar-la en els nostres plans d’estudi?

Organitza: Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach

Calendari: 15 de juny de 2023 de 10.00h a 12.30h

Total: 2h 30 min

Localització: EPS Campus Montilivi. Escola Politècnica Superior. Sala d’Actes de l’edifici PI

Programa:

• 10h – 11h.- Ponència: IA i docència: interroguem l’experiència

A càrrec d’Albert Sabater, director de l’Observatori d’Ètica en Intel·ligència Artificial (OEIAC)

Presentació i moderació del debat: Josep Ma. Calbó, vicerector de Projectes Estratègics i Internacionalització

• 11h – 12:30h.- Presentació d’experiències d’aplicació docent de la IA:

Amb la participació de: Davinia Hernández-Leo (Universitat Pompeu Fabra), Mercè Gisbert (Universitat Rovira i Virgili), Eduard Muntaner (Universitat de Girona), Mar Camacho (Universitat Rovira i Virgili)

Presentació i moderació del debat: Jaume Ametller, director de l’ICE Josep Pallach

Matrícula: Del 3 de maig fins al 13 de juny

Més informació i matricula

1. Bon dia, Albert

Gràcies pel teu interès.
      Un cop estiguis matriculat, seguint les indicacions, ja podràs assistir.

Qualsevol dubte, pots escriure a ice.docencia@udg.edu

Gràcies

1. Soc professor de comunicació cultural de la UdG i estic molt interessat en la conferència.
    gràcies

1. Bon dia, Francisco

Gràcies pel teu interès.
      Un cop estiguis matriculat, seguint les indicacions, ja podràs assistir.

Qualsevol dubte, pots escriure a ice.docencia@udg.edu

Gràcies

2. bon dia, em sembla molt interessant però coincideix amb la jornada de medicina personalitzada i genòmica que fa Trueta-IDBGI. Teniu pensat fer algun altre dia?. Gràcies

1. Bon dia Virginia,